Julia är bästa kompis med en kändis! Typ.

Nu ska Julia beratta om forsta gangen hon sag en Hollywoodkandis rotandes i samma hylla i butiken:

Jag gick forbi Kirk Supermarket efter jobbet i tisdags. Kirk ar min allra basta affar for dom har ett grymt stort utbud av vegetariskt/veganskt/ekologiskt. Som valigt drog jag runt darinne i typ en timme och vandre och vred pa varenda vara. Sen kom jag pa att jag kanske ville ha sojamjolk sa jag drog in i den hyllraden. Och vem stod inte dar och letade efter flummprodukter om inte sjalvaste Mena Suvari.  Hade nog inte kant igen henne om vi inte sett American Pie pa Tv for ett tag sedan. Sen ar ju typ American Beauty en av mina basta rullar.

Na, som en akta skvallerblaska kan jag rapportera att hon var helt tradsmal, hade en vacker bohemisk utstyrsel och kopte bara olika ekologiska drycker. Ja typ grona alger och sant. Sen var jag ju bara tvungen att betala i kassan brevid henne, men jag blev klar mycket fortare for hon och hennes pojkvan stod och bladdrade i skvallertidningar i sakert 5 min.


image117

Det gick latt att identifiera henna med hjalp av tatueringen i nacken.

image118   image119
Dessa stora ogon stirrade lite skramt pa mig medan jag belatet stod och synade henne nerifran och upp.


Sa nu blir det sommarjobb pa Se&Hor. Kommer troligtvis anvanda det har inlagget i mitt CV.


Kommentarer
Postat av: susilia

Du borde hånglat med henne! Eller åtminstone försökt, för det är inte ofta man snubblar över såna helt snygga. Och kända.

2008-04-06 @ 15:26:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0