West Bay för alltid

image136

Detta ljuvliga tryne är något vi nu lämnar bakom oss.

Så begav vi oss hem till West Bay. Väl hemma lånade vi två cyklar av hyresvärdarna och hojade iväg till en restaurang som heter Macabuca. I vanliga fall tar det halva dan att traska dit, men nu svishade vi fram på max 10 min. Macabuca är för övrigt ett mycket mysigt dykarhak i utomhusmiljö.

image137

Julia


image138

Kajsa "Sunken" Lundberg

Under middagen diskuterades bla följande:
- mode
- den fruktade höstterminen
- spättekakans för och nackdelar

Efter maten cyklade vi runt lite i West Bay. Otroligt mysigt, men otroligt mycket jyckar överallt. Hundar i all ära. Rara långa öron och blöta nosar och mjuka pälsar. Fast de hundar vi cyklade förbi i dag var långt ifrån trofasta och lekfulla. Snarare djävulens utsända. Så fort man ville testa en ny liten väg hoppade ett fradgatuggande monster fram ur snåren.

Nu ska det samlas kraft för att i morgon tackla ännu en dag på arbetet. Troligtvis har det varit en massa tjafs mellan klienterna på jobbet som vi ser fram emot att få reda upp i.

God natt så länge!

Kommentarer
Postat av: cilanpilan

Mäh det heter väl i allsindar spIttekaGa?

Alla som är bruna är bajskorvar, det ska ni ha jävvligt klart för er. Iallafall i nån vecka till.

2008-04-28 @ 14:14:16
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Hansen

En massa tjafs på ett kvinnohem??
NÄMEN, ÄR DET SANT!?

Nu är banne mig hela min världsbild upp-och-ner!
haha

2008-04-28 @ 17:41:41
Postat av: Kajsa und Julia

Hansen: *hmpf*

CilanPilan: Skickade du samma meddelande till Henke Larsson oxa eller? ;)

2008-04-28 @ 17:56:49
Postat av: Hansen

Hansen - Ireen von Wachenfeldt: 1-0
;)

usch, vilket stör-humör jag är på idag!
först la jag skruvar i målarnas spackelburkar, sen limmade jag fast en kollegas hammare mot betonggolvet innan middag och nu sprider jag the male supremacy, bland stolta kvinnokämpar.

men att vi män är överlägsna kvinnor (samt att vi lider av kronisk hybris) det visste vi ju alla redan. Det är ingen nyhet.
Men vad är nyheter idag?
Det enda man ser på Nyheterna är ju vad som hände igår. Snurrigt.

(Hybris-räddningen kvalificerade sig endast pga att det står en bit fläskpannkaka på spel. Den kan komma att dementeras.)

Och som avslutning får ni här en hälsning ifrån alla oss män:
http://www.youtube.com/watch?v=5Q_r-4F6624

-Låt den manliga karaktären aldrig mer bli ifrågasatt.

2008-04-28 @ 22:08:05
Postat av: Elin

Ja Kajsa du är ju verkligen känd för att gilla djur...:)

2008-04-28 @ 22:21:56
Postat av: cilanpilan

Sist jag såg Henke trodde jag han var en av de vanliga knarkisarna här i stan. Sen vände han sig om och då var the MAN liksom och jag bara, som en jävla idiot: Haj!
Jag borde bett honom harkla sig.

2008-04-29 @ 00:18:13
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Kajs

Elin: Ja, när jag kommer och hälsar på får du minsann hålla bestarna inlåsta! Alternativt - ge mig två fjärrkontroller som vapen... ;)


CilanPilan: Ja, så oförskämt av honom att inte hälsa tillbaka! Dra honom i örat nästa gång.

Hansen: Mycket bra videosnutt - så tydligt har den manliga karaktären aldrig skildrats. (Ursäkta alla boys där ute som har en "sjuhelvetes" förkylning på gång förståss...) ha ha!

2008-04-29 @ 01:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0