Nedräkning...

Så - nu är det inte många dagar kvar till avfärd. Den 20e kl 20.00 lämnar vi sverige för att sedan åka till England. 12 timmar senare - jo jo mensann vi ska börja vår resa med 12 timmar på Heathrow - flyger vi till Miami för att sedan ta sista rutten till Cayman Islands. Trevligt! Landar där ca 18.00 på kvällen (dvs 12.00 svensk tid - cayman är 6 timmar före).

Håller just nu på att leta boende - verkar lite knivigt men om vi inte hittar något ordentligt innan resan så får vi väl hitta något billigt hotell och bo på så länge. Annars hade ett tält på playan inte varit helt fel... :)

- Kajsa och Julia


Kommentarer
Postat av: Papp

Hej!
Min första titt i en blogg blev lite underlig. Vem är Julia? Nedtill i bloggen fanns en länk till Julia så tag klickade på den - och kom till tidningen Julia. Ska du vara reporter, ta en tidning med dig eller ...?
Pappa

2008-02-07 @ 14:43:47
Postat av: Anonym

Mars eller april verkar vara bra. Eller va säger du Kalle?
Mudder

2008-02-10 @ 19:43:54
Postat av: Louise

trevligt trevligt tjejer!

kommer följa bloggen med förväntan och spänning...

Lycka till mer resan, och ha det så bra under praktiken!

2008-02-15 @ 18:59:11
Postat av: David

Jag e inte bitter...;)
Jag får väl lägga mig i solariet en kvart för att nå din gyllenbruna "bränna" ;)
Ha det bra tjejer.
En speciell puss till Kajsa.

2008-02-23 @ 11:42:46
Postat av: Malin

Din gris Kajs! Jobba inte ihjäl dig... ;)

2008-02-25 @ 19:49:46
Postat av: Johanna

tja! blir nästan lite smått irriterad att ni råka glömma mig, men ja får överleva i Perstorp ;)
dock har dem inte lika klart badvatten...kanske en o annan importerad sköldpadda kanske...

2008-03-03 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0